Remiantis „Les Echos“ pranešimu, „Stellantis“ vėl
investuos į dyzelinius variklius. Šių automobilių rinka
Europos Sąjungoje 2024 m. sumažėjo 11,4 proc.Nors
vienas iš „Stellantis“ dyzelinių variklių turėjo būti
uždarytas šiais metais, galiausiai jis bus pritaikytas
naujiems standartams ir gyvuos iki 2030 m. Kitas
dyzelinis variklis, skirtas komerciniams automobiliams,
bus pritaikytas lengviesiems automobiliams. Gali būti
netgi sukurtas naujas, mažesnis variklis. Kadangi
prekės ženklai vis dažniau atsisako dyzelinių variklių,
šio tipo variklių gerbėjai turi vis mažiau pasirinkimo
galimybių. Todėl „Stellantis“ siekia pritraukti šiuos
klientus. Du jos dyzeliniai automobiliai - Citroën C5
Aircross ir Peugeot 308 - jau labai gerai
parduodami.Kita priežastis yra ta, kad daug
investavusi į savo transporto priemonių
elektrifikavimą, „Stellantis“ šiuo metu stokoja vidaus
degimo variklių, ir tai vyksta tuo metu, kai
elektromobilių pardavimai auga mažiau nei tikėtasi.
Informacijos šaltinis: https://www.lesechos.fr/industrie-services/automobile/video-pourquoi-stellantis-reinvestit-dans-le-diesel-2149673
Parengė:
Irena Skullerud, LR ambasados Prancūzijos Respublikoje patarėja,
Daiva Kirkilaitė-Chetcuti, LR ambasados Prancūzijos Respublikoje komercijos atašė