Kylančios maisto kainos sukėlė Švedijos vartotojų pasipiktinimą, todėl kovo 17-23 d. raginama boikotuoti didžiuosius prekybos centrų tinklus. Iniciatyva, kuri sulaukė
didelio atgarsio tokiose socialinės žiniasklaidos platformose kaip „TikTok“ ir „Facebook“, pirkėjai raginami remti mažesnes įmones ir vietos gamintojus. Tačiau pramonės ekspertai teigia, kad nors boikotas gali laikinai pakenkti didžiųjų mažmenininkų reputacijai, vargu ar jis turės ilgalaikį finansinį poveikį. Tokios mažmeninės prekybos įmonės kaip ICA, Axfood ir Coop, kurios užima 90% rinkos, iš esmės susilaikė nuo komentarų apie boikotą, o kreipėsi į Švedijos maisto produktų mažmenininkų
federaciją (Šved. Svensk Dagligvaruhandel). Pasak Švedijos maisto produktų mažmenininkų federacijos generalinės direktorės Karin Brynell, nuolatinis kainų kilimas susijęs su išoriniais veiksniais, tokiais kaip karas Ukrainoje, klimato kaita ir susilpnėjusi Švedijos valiuta.
Informacijos šaltinis: https://www.svd.se/a/dRQ6Wq/bojkott-av-matbutiker-planeras-branschen-slar-tillbaka